Про компанію KONTI

2019

Редизайн упаковки бренда печива «Super KONTIK».

2018

Відбулася комплексна зміна бренду, що почалася з редизайну упаковки, в якій на перше місце вийшло слово «Kontik» - так скорочено називають печиво споживачі. Змінилося і написання логотипу з кирилиці «Супер-Контік» на латиницю «Super Kontik». Також розширили асортиментні лінійки, враховуючи смаки підлітків: унікальний для українського ринку продукт печиво-сендвіч з маршмеллоу і неглазурований сендвіч.

2017

У рейтингу найдорожчих національних брендів в Україні компанія «КОНТІ» на 53 місці за версією видання «Новий час».

2016

Фінансовий директор компанії «КОНТІ» (2016) Тетяна Миколаївна Козадьорова увійшла до ТОП-10 фінансових директорів України за версією SBR.

2013

Генеральний директор компанії «КОНТІ» (2013) Олег Логвинов увійшов в ТОП-25 найуспішніших генеральних директорів України за версією журналу «Forbes».

2012

Компанія «КОНТІ» увійшла до рейтингу «50 найпопулярніших брендів України» за версією журналу «Фокус». Також у 2012 році фінансовий директор компанії «КОНТІ» Дмитро Колесник увійшов до 10 кращих фінансових директорів України за версією «ФІНАНСИСТ», компанія увійшла до рейтингу «100 найбільших компаній України» за версією «Інвестгазети» та до рейтингу «100 кращих компаній Донецька і Донецької області» за версією «Інвестгазети».

2010

Рекламні кампанії TM AMOUR завойовують нагороди на Effie Awards Ukraine: золота премія на Effie Awards Ukraine 2010 року за ролики «Геракл» і «На всю ніч» (TM AMOUR), золота нагорода на Effie Awards Ukraine, 2010 року за ролики «Боги любові» і «Посейдон» (TM AMOUR) та срібна нагорода на Effie Awards Ukraine 2010 за ролик «П'янка фантазія» (ТМ Bonjour KONTI).

2007

У листопаді 2007 року компанія починає виробництво м'яких бісквітів в форматі рулетів і міні-рулетів під ТМ BisKonti.

2007

Виготовлення шоколаду завжди вважалося вінцем кондитерської майстерності. Компанія до цієї події йшла 10 років і у свій ювілей порадувала споживачів унікальним продуктом — шоколадом Dolci. Це перший український шоколад у форматі індивідуально упакованих шматочків — ригелів. Крім шоколаду Dolci, під ТМ «Amour» також випускалися цукерки Esfero Crema, Esfero Pralina, шоколад AMOUR-CARRE та горіхи в шоколаді AMOUR.

2006

Українська рекламна кампанія десертів "Bonjour KONTI" отримала золоту премію EFFIE AWARDS UKRAINE — найвищу нагороду в галузі реклами, засновану Американською асоціацією маркетингу.

2006

Компанія «Київ-Конті» перейменовується у Закрите акціонерне товариство «Виробниче об'єднання «КОНТІ», а вже в березні 2011 року — у Приватне акціонерне товариство «Виробниче об'єднання «КОНТІ».

2005

Компанія «Київ-Конті» представила ринку абсолютно нову категорію кондитерських виробів, технологію виробництва і рецептури яких розробили фахівці компанії — десерт «Bonjour KONTI». Унікальність десертів полягала в одночасному поєднанні кондитерських виробів: ніжного печива, наповненого м'якою карамеллю або желе, покритого шаром повітряного суфле і залитого зверху глазур'ю з натурального шоколаду. На момент початку виробництва компанія запропонувала п'ять смаків десерту: «ваніль», «бейлиз», «капучіно», «лайм» і «полуниця з вершками». Лінія, яка не мала аналогів, дозволяла випускати понад 1000 тон десертів щомісяця.

2004

Продовжуючи впровадження якісно нового підходу до виробництва, компанія «Київ-Конті» запускає лінію з виробництва унікальних шоколадних цукерок з комбінованими начинками — цукерки «Беліссімо» та «Мелодика».

2001

Надихнувшись таким успіхом, компанія починає реалізацію свого першого масштабного проекту шоколадно-вафельного виробництва. Робиться акцент на співпрацю зі світовими лідерами у виробництві обладнання для харчової промисловості. Результатом стає запуск шоколадно-вафельного виробництва та вихід на ринок нових продуктів компанії, серед яких одна з найпопулярніших цукерок «Джек».

2000

Компанія приймає стратегію інвестування в кондитерські інновації, що стало запорукою подальшого успіху. І першим ноу-хау стало печиво-сендвіч Super KONTIK, яке і сьогодні є лідером у своїй категорії.

1997

Компанія була заснована 20 жовтня 1997 року, як Закрите акціонерне товариство «Виробниче об'єднання «Київ-Конті». До складу підприємства входила одна кондитерська фабрика — Костянтинівська, з традиційним асортиментом цукерок, печива, карамелі і драже. На той час компанія виробляла одразу кілька унікальних для українського ринку продуктів: перше укрупнене печиво під торговою маркою «Буратіно», перше глазуроване печиво і перше печиво з добавками.

Потягніть, щоб побачити більше

Один із найбільших українських виробників кондитерської продукції

«КОНТI» — 22 роки втілюємо солодкі мрії!

Компанія «КОНТІ» — один з найбільших виробників кондитерської продукції в Україні. Компанія була заснована в 1997 році та входить до числа лідерів галузі. До складу компанії входить Костянтинівська кондитерська фабрика.

Асортимент компанії налічує 200 товарних найменувань, серед яких: печиво-сендвіч, складні десерти, цукерки в коробках та вагові, тістечко бісквітне, рулети, батончики, карамель, крекери та печиво.

01 Бренди-лідери

Ключові бренди: Super Kontik, Bonjour KONTI, Тimi, Amour, BiSKonti та Джек.

02 Логістична система

Потужна логістична служба дозволяє швидко доставити продукцію в усі регіони України.

03 Експорт

Продукція «КОНТІ» з успіхом експортується більш ніж до 20 країн світу: Німеччина, Ізраїль, Польща, Латвія, Греція, Ірак, Ємен, Азербайджан, Грузія, Естонія та інші

04 Бездоганна якість

Система менеджменту харчової безпеки та якості підприємства підтверджена сертифікатами за стандартами ISO 9001:2015 та FSSC 22000.

«КОНТI» – протягом 22 років втілюємо солодкі мрії

Компанія «КОНТІ» — один з найбільших виробників кондитерської продукції в Україні. Ключові бренди: Super Kontik, Bonjour KONTI, Тimi, Amour, BiSKonti та Джек.