Місія та цінності

Місія

01 Довготривалий розвиток і створення унікальних, якісних та корисних продуктів

 

02 Бути світовою компанією зі збалансованим зростанням вартості компанії, операційною прибутковістю та сильними брендами

 

03 Створювати умови для особистісного, професійного і матеріального росту співробітників

 

Цінності

01 Відкрите мислення

Керівники компанії здатні бачити справжні здібності співробітників і створювати середовище, яке заохочує брати ініціативу на себе і шукати нестандартні відповіді на актуальні питання застосовуючи «новий» погляд до «старих» процесів.

02 Відповідальність і повага

Ми завжди ставимо перед собою амбітні цілі. Кожен співробітник компанії відповідає за свої ініціативи і результати, і коли це необхідно приймає рішення спираючись на факти, а не домисли.

03 Чесність і порядність

Нам важливо бути чесними з нашими партнерами, клієнтами та колегами і довіряти один одному. Уважне ставлення до споживачів, співробітників і партнерів є запорукою нашого успіху.

04 Команда

Співробітники компанії знають і поділяють її цілі, цінності і пріоритети. Компанія знаходить і розвиває таланти, формує середовище, в якій кожен удосконалює свої навички, здобуває знання і досвід.